Cunsiglii di mantenimentu di a doccia

- 2021-10-11-

1. Invita i prufessiunali sperimentati à fà custruzzione è stallazione. Quandu si stallanu, a duscia ùn deve micca pruvà à chjappà l'uggetti duri, è ùn lasciate micca cimentu, cola, etc. nantu à a superficia, per ùn dannà u gloss di u revestimentu di a superficia. Prestate una attenzione particulari à a stallazione dopu avè sguassatu i detriti in u pipeline, altrimenti pruvucarà a duscia per esse bluccata da i detriti di pipeline, chì affettanu l'usu.
2. Quandu a prissioni di l'acqua ùn hè micca menu di 0.02mPa (ie 0.2kgf/centimeter cubic), dopu à un periudu di usu, s'è a pruduzzioni di l'acqua si trova à diminuì, o ancu u riscaldatore d'acqua hè spenta, si pò esse piazzatu à l'outlet di l'acqua di a duscia svitate delicatamente a tappa di u screnu per sguassà l'impurità, è generalmente ricuperà. Ma ricurdate micca di disassembler forzely thetesta di doccia. A causa di a struttura interna cumplicata di utesta di doccia, Un disassemblamentu forzatu micca prufessiunali pruvucarà u capu di doccia per esse incapace di restaurà l'uriginale.
3. Ùn aduprate micca una forza eccessiva quandu accende o spegne u rubinettu di a doccia è aghjustà u modu di spraying di a doccia, basta girallu delicatamente. Ancu u faucet tradiziunale ùn deve micca assai sforzu. Prestate una attenzione speciale per ùn aduprà u manicu di u rubinettu è u supportu di doccia cum'è un passaghju per sustene o aduprà.

4. U tubu di metallu di utesta di docciadi a bagnera deve esse guardatu in un statu naturali allungatu, è ùn l'anu micca coil in u faucet quandu ùn hè micca in usu. À u stessu tempu, fate cura di ùn formate un angulu mortu à l'articulazione trà a manguera è u faucet, per ùn rompe o dannà a manguera.